Hej!

Har bestämt mig för att starta denna nya blogg även fast ja dock suger på att skriva så känner jag att jag ändå har lust att försöka mig på detta med bloggande i alla fall för dom som är intresserade att läsa! :P

 

Jag är 19 år och går andra året på fordon transport, för dom som undrar så studerade ja förut lackering men jag valde att hoppa av och satsa på transport istället eftersom att lackering helt enkelt inte var min grej..

Jag är tillsammans med världens goaste lillgubbe och vi lever för tillfället som särbos men planen är att vi kommer flytta ihop efter det att jag är klar med gymnasieutbildningen!! <3

Mitt mål är att klara ut gymnasiumet med minst godskända betyg och lastbilskörkortet för jobb så att ja senare funderat på att sätta mig och plugga socionom via universitetet, vilket varit ett intresse sedan länge!

Förutom skolan så är ja väldigt intresserad av bilar,kläder,smycken,resor,musik,dans.. jaaa YOU NAME IT!

Vändningen i mitt liv kom nu efter påsk då den chockartade nyheten kom att jag väntade barn.

Ja ni läser rätt.. det var inte planerat och det kom som en chock! Men efter en tids betänketid och övervägan såg vi inte någon annan möjlighet än att behålla det jag och min särbo vi älskar varandra oändligt och det kändes bara rätt så nu sitter jag här som värsta preggot! Vi gjorde ultraljudet den 24 juni vecka 18 men vi fick inte veta kön så det får bli en överaskning :D ...

Hahaha... Jaaa!! .. så är läget.. :)

Men förövrigt så befinner jag mig nu i vecka 20 19+4 :) och bebis sparkar och grejar förfullt inne i min mage! hihi<3<3

Lyckoruset överumplar mig då liten i magen tar sats och börjar sparkas o flänger runt i magen, upptäckte idag att då ja petar lite lätt precis under naveln så ger bebis svar med sparkar. hihi Tror den tycker att mamma är jobbig men kan inte hjälpas sitter här och flinar som ett fån och känner mig överlycklig över att den rör på sig för det får allt att kännas så mycket mer verkligt!!
 
Här kommer några magbilder :D :]
Vecka 12
 
Vecka 13
 

Vecka 15

 
Ultraljudet och våran älskade lilla skrutt <3
 
Och slutligen Vecka 20 :D
 

Nä nu tror jag att det bär av till sängen hörs / Liwa

2013-07-11

 

2 kommentarer

Blogg.se

11 Jul 2013 22:18

Lycka till med din nya blogg!

Systersol

12 Jul 2013 00:49

BEEEEBBIIIIIIIIIIS!

Svar: hihi jaaa <3
lillmamman.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej