Hej igen! här sitter jag mitt i natten och är vaken..
Tänke skriva av mig lite eftersom jag inte varit aktiv här på bloggen på ett tag och kände att nu är det dags att ta upp skrivandet igen!
Idag vänder ja till en ny vecka vecka 26 <3 känns helt underbart med tanke på hur fort tiden går och att ja verkligen längtar efter min lilla gobit i magen nu. :)
Var hos barnmorskan i måndags och fick då veta att allt bara var fint fint med bebis vilket kändes härligt!
Förövrigt har jag inte mått så bra pågrund utav foglossning så fick en aktut tid hos doktorn i veckan och fick utskrivet starkare alvedon och lätt smärtstillande för att ja ska kunna röra på mig.. även fast ja föredrar att hålla ut och inte ta någonting alls för rädslan att bebis inte ska må bra av medecinen.. Men visst! doktorn skulle inte skriva ut det om det vore skadligt för bebis.
Ja annars så är detta igentligen eller a den borde vara en väldigt speciell dag..
Idag är dagen jag och Emil hållt ihop i 3 år och vi bråkar..
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra visst han kanske kommer skriva till mig imorgon och vi löser det eller så gör han det inte vem vet!!.. Men jag känner mig så fruktansvärt ledsen samtidigt som jag vet att det inte är någon ide för jag inte kan ändra på honom.. men jaja.. ja lär väll inte dö även fast jag är ensam heller.. men ja kan medge att mitt hjärta är totalt krossat.. detta är klart sämsta dagen i mitt liv såhär länge.. Ja hade verkligen hoppats på att få vara glad denna dag.. Jag älskar ju honom men han vägrar att visa sin kärlek och ge med sig..
Hoppas alla har det tusen gånger bättre en jag iaf för jag kommer troligtvis vara ett vrak hela natten! KRAM!
 

Kommentera

Publiceras ej